Corona virus

Voor informatie en vragen over het nieuwe coronavirus is er een speciaal telefoonnummer van het RIVM.

Telefoonnummer: 0800-1351

Wij werken uitsluitend op afspraak!

De praktijk is dagelijks telefonisch bereikbaar:
Ma t/m vr: 08.00 tot 17.00 uur.

Bereikbaarheid
Online afspraak maken

Maak direct een afspraak

Bereikbaarheid

Tussen 12.00 en13.00 en
van 15-30-16.30 uur
zijn wij alleen bereikbaar voor spoed.

Spreekuur

Het huisarts spreekuur is van
8.00 tot 11.00 uur en
van 14.00-16.00 uur

POH Somatiek

De praktijkondersteuner is een hooggeschoolde verpleegkundige die de huisarts ondersteunt in de zorg aan mensen met chronische ziekten. Hij/zij heeft een eigen spreekuur en bezoekt mensen thuis met diabetes, longziekten, hart-en vaatziekten. Ook geeft zij ondersteuning aan ouderen en geeft zij life style advies.

Ook geeft hij/zij medische zorg aan oudere patienten. De praktijkondersteuner werkt zelfstandig en vraagt daar waar nodig feedback en ondersteuning van de huisarts.

Mw G. Pluk is de praktijkondersteuner. Zij heeft spreekuur op maandagmiddag, dinsdagochtend en donderdagochtend. Op maandag morgen verricht ze administratieve wekzaamheden. Op vrijdag bezoekt zij mensen aan huis.

Wij zijn aangesloten bij zorggroep synchroon.

Op de website van synchroon en onder het tabblad Synchroon zorggroep vind u informatie.

Mensen met diabetes (suikerziekte), hart en vaat ziekten of chronische longaandoeningen worden door de huisarts en de praktijkondersteuner geholpen. Zij geven advies, schrijven medicatie voor, controleren op complicaties. Vaak is elk kwartaal bloedafname noodzakelijk, de uitslag hiervan kan U bij elke controle moment verkrijgen en bespreken.

De praktijkondersteuner is samen met de huisarts ook actief in het leveren van gepaste zorg aan ouderen. De praktijkondersteuner doet in opdracht van de huisarts een screeing aan huis met de patient. Er wordt vervolgens in overleg met patiënt, mantelzorger en bv de thuiszorg een zorgplan gemaakt. Na deze screening wordt bekeken of en zo ja welke andere zorgverleners en/of samenwerkingspartners betrokken moeten worden. Op deze manier proberen wij kwetsbare ouderen beter in kaart te krijgen en te helpen.