Klachten regeling
Graag horen wij wat uw ervaringen zijn met onze praktijk.
Er staan 3 enquettes op deze website, maak er gebruik van om ons te helpen onze zorg te verbeteren!
Wij vinden het uiteraard leuk om zaken, die u in positieve zin zijn opgevallen, terug te horen. Tips en suggesties zijn welkom via het contact formulier op deze website.
Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts
Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. Wij willen uw klacht het liefst gezamelijk bespreken. U kunt uw klacht melden via het contactformulier op onze website of u belt met de praktijk. Onder het website item formulieren staat het klachtformulier.
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van de SKGE. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden via de website www.SKGE.nl. zie onder het tabblad links voor de webkoppeling.